نگهداری و تعمیرات برنامهریزیشده (PM)
ثبت نام بسته است
شرایط رویداد
- تعریف نگهداری و تعمیرات و تقسیمبندی آن براساس British Standards
- تشریح تغییر انتظارات از امور نگهداری و تعمیرات در دورههای زمانی مختلف
- تشریح روند تکاملی نگهداری و تعمیرات در جهت برآورد انتظارات فوق
- تعریف نگهداری و تعمیرات ازپیشتعیینشده، پیشگیرانه (Preventive)، پیشبینانه (Predictive) و برنامهریزی شده، اهداف و مزایای آنها
- پیامدهای عدم برنامهریزی و عدم همکاری واحدهای نت در اجرای امور نت برنامهریزی شده
- تشریح فازبندی لازم جهت طراحی و اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات برنامهریزی شده
- تشریح برنامهریزی راهبردی نت و ساختار اطلاعاتی یک سیستم نگهداری و تعمیرات به منظور گردآوری، ثبت و تحلیل اطلاعات مربوط به امور نگهداری و تعمیرات شامل فرمهای اطلاعات نت،
- راهنمای انجام فعالیت، نقشه و راهنمای روانکاری، لیست قطعات یدکی، جدول عیبیایی و …
- تشریح نحوه اولویتبندی و کدبندی دستگاهها و فعالیتهای تعمیراتی
- رویکردی به زمانسنجی فعالیتهای تعمیراتی و استانداردهای جهانی تعمیرات
- تشریح مفهوم طرحهای راهنما (pilot Schemes) و اجرای سیستم PM
- تشریح ساختار سازمانی و شرح وظایف ستاد راهبردی و برنامهریزی PM
- تشریح شرح وظایف واحدهای تعمیراتی در ارتباط با تفکر سیستمی در نگهداری و تعمیرات
- تشریح مفهوم نگهداری پایهای (تمیزکاری، روانکاری و …) و مزایای انجام آنها
- تشریح مفهوم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مزایای آن
- تشریح فیلدهای فرم درخواست و گزارش تعمیر و اطلاعات حاصل از تحلیل دادههای موجود در آن
- تعاریف حالات و مکانیزمهای خرابی و کدهای آنها بر طبق استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴
- تعریف برنامهریزی راهبردی نت و حلقه دمینگ در نت
- نگاهی به نقشه راه تعالی در نت
- تشریح نحوه محاسبه توان کاری قابل دسترس هر نفر تعمیرکار در سال
- آشنایی با سایتهای مربوط به سیستم نگهداری و تعمیرات در اینترنت
- نقش نرمافزار سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات (CMMS) در ارتقای بهرهوری سیستمهای نت